Pub Politique (Puben)

Pub Politique (Puben) är Moderaterna i Oscars södras välkända och populära medlemspub, ett riktigt framgångskoncept i Bistron på Mornington hotell på Nybrogatan 53.
I Pub Politique möts vi i goda vänners lag över en pilsner eller ett glas vin och diskuterar dagens största och mest omdiskuterade politiska frågeställningar tillsammans. Våra möten brukar inledas och ledas av kunniga och kända profiler från politiken, media eller näringslivet som gjort sin stämma hörd i någon aktuell fråga och som efter ett kort inledande anförande leder våra diskussioner i ämnen som kan handla om allt ifrån hur vi bäst organiserar Sveriges försvar i en tid när Islamiska staten och Putins Ryssland ställer helt nya utmaningar för den svenska försvars- och säkerhetspolitiken, till en modern svensk migration- och integrations politik och hur vi kan få bukt med den höga arbetslösheten bland Sveriges unga.
Kom med oss och dela med dig av dina personliga tankar och erfarenheter.

Hoppas vi ses där!

För mer information om Pub Politique eller våra andra program och sociala aktiviteter kontakta gärna vår programansvariga:

Amelie Langby
Program- & Utbildningsansvarig