Välkommen till möte om Östermalms framtid!

Med mindre än två år kvar till nästa val, vill vi i de moderata föreningarna på Östermalm, tillsammans med ordföranden för Östermalms stadsdelsnämnd Andrea Hedin och riksdagsledamoten Johan Forssell, bjuda in alla våra medlemmar till ett möte för att diskutera Östermalms framtid. Mötet äger rum digitalt den 21 januari 2021.

Under mötet kommer vi att ta upp vad som hittills gjorts under mandatperioden och vilka politiska målsättningar som finns för stadsdelens utveckling just nu, samt vilka nationella frågor som är viktiga för stadsdelens medborgare.

Efter det kommer vi att fokusera på vilka utmaningar som finns framåt. Det kommer dels att ske genom diskussioner mellan alla vi föreningsordföranden och Andrea & Johan, men även genom att ni som deltagare har möjlighet att göra inspel och ställa frågor.

Vilka utmaningar ser du för Östermalm och vad önskar du dig av oss som parti? Detta är vad vi under denna timme hoppas kunna hitta svar på.

För medverkan använder vi oss av Zoom. Anmäl dig via denna länk, så kommer du att samma dag som mötet få en länk via e-post med instruktioner för deltagande.

Datum & tid: 21/1 2021 kl.19.00

Väl mött!