Pub Politique Julavslutning: (10/12 – 2018) – Joakim Larsson – Stockholms stads nya grönblåa majoritet

Måndag den 10/12 – 2018 var det julavslutning med Oscar södra. Vi samlades på Moderaternas partihögkvarter på Blasieholmen för att dricka glögg och äta pepparkakor tillsammans med andra medlemmar i Östermalmsmoderaterna. Vi gästades även av Stockholms stads nya stadsbyggnadsborgarråd, Joakim Larsson. Joakim Larsson berättade om processen, svårigheter och utmaningar, som fanns i etablerandet stadens nya grönblåa majoritetsstyre.

Medlemmarna gavs möjlighet att ställa frågor om den nya grönblåa majoritetens tillblivande och överenskomelser.

Efter det minglade vi och önskade vi våra partikamrater i alla Östermalmsföreningarna en god jul och gott nytt år.

Moderaterna i Oscar södra, Pub Politique och våra program tar nu julledigt. Vi önskar våra medlemmar en god jul och gott nytt år och vi ses i nästa år då vi går mot Europaparlamentsval och kanske ett extra val.