Nu är Moderaternas valstuga på Karlaplan invigd!

Igår, Lördag den 18/8 – 2018, invigdes formellt Östermalmsmoderaternas gemensamma valstuga för valet 2018!

Valstugan invigdes högtidligt tillsammans med ingen mindre än Moderaternas egen finansborgarrådskandidat Anna König Jerlmyr som höll ett kort anförande innan hon klippte av bandet till huset för att låta ett tiotal valrörelse sugna moderater strömma in i stugan för att påbörja den första av otroligt många kampanjer vi kommer genomföra här under de kommande tre veckorna för att möta väljarna, lyssna till deras frågor och åsikter, för att sedan i samtal försöka övertyga dem om att vi har den politik som behövs för att möta de många problem vi ser i vårat samhälle såväl som bäst  ta till vara de många fantastiska möjligheter vi har.

Från och med idag kommer valstugan att bemannas varje dag mellan 11:00 fram till 18:00 hela vägen fram till valet.

Vi hoppas att du kommer förbi och hjälper oss möta väljarna här under valrörelsen. Det är ”alle man på däck” fram till valet nu. Det resultat väljarna kommer ges oss inom knappt tre veckor och dess konsekvenser kommer vi få leva med under de kommande fyra åren. Det är nu det gäller!

Hoppas vi ser dig i Östermalmsmoderaternas valstuga på Karlaplan under valrörelsen. Din hjälp behövs för att vi ska kunna vinna valet. Ta med familj och vänner. Nu genomför vi Sveriges bästa valkampanj.

Om du har några frågor angående hur man kan medverka, hjälpa till och påverka i valrörelsen så tveka inte att kontakta Oscar södra moderaternas egen valledare Alexandra Grimfors var kontaktuppgifter du finner nedan.

————————————————————

Alexandra Grimfors

Valledare – Moderaterna Oscar södra

Mail: alexandra.ostback.moderat@gmail.com

————————————————————

Vi ses i valrörelsen!

/Styrelsen, Moderaterna Oscar södra.