Guidad tur och information om nya Hasselbacken med Joakim Larsson och Mikael Söderlund 16 oktober 2020

Välkommen till guidad tur och information om nya Hasselbacken med Joakim Larsson och Mikael Söderlund

Hasselbacken på Djurgården var länge ett av Stockholms populäraste nöjescentrum, men föll lite i glömska under 1980-talet. Sedan förra året har hotellet nya ägare som vill utveckla verksamheten och återställa Hasselbackens verksamhet i sin forna glans. Just nu driver hotellet ett planarbete för att utveckla delar av fastigheten. Vi får lyssna till representanter för de nya ägarna i ett samtal med moderata nuvarande och tidigare stadsbyggnadsborgarråd i Stockholm.

För dig som är intresserad av stadsbyggnadsfrågor anordnar Moderaterna i Oscar Södra denna guidade tur kring Hasselbacken med Stockholms stadsbyggnadsborgarråd Joakim Larsson och fd stadsbyggnadsborgarråd Mikael Söderlund. Vi kommer att vara utomhus. Turen äger rum fredagen 16 oktober kl 15:00. Antalet deltagare är begränsat.

Datum: Fredag 16 oktober

Tid: kl 15:00

Plats: Huvudentrén till Hasselbacken, Hazeliusbacken 20

Anmälan sker till: isabella.hokmark@moderaterna.se. Först till kvarn.

Med vänliga hälsningar,

Moderaterna i Oscar Södra genom Ordförande Annika Elmlund